Fred ColléAutoaanpassingen Limburg, B2B, Bedrijfswageninrichting Limburg, TomTomTelematics, WellColl5 Comments

WellColl Groep en MH Roadstyling, beide toonaangevend in Limburg in hun vakgebied, zijn een overeenkomst aangegaan waarin een intensieve samenwerking is vastgelegd om een kwalitatief hoogwaardig full service pakket te kunnen bieden aan hun klanten.

Deze samenwerking zal ingaan vanaf 1 februari 2018. Onderdeel hiervan is het onderbrengen van de carrosseriebouw activiteiten van MH Roadstyling bij WellColl. Deze activiteiten bestaan voornamelijk uit custom made bedrijfswageninrichtingen en –aanpassingen uit o.a. hout en metaal en de productie van foodtrucks en koelwagens.

Dit sluit goed aan bij de werkzaamheden van de B2B afdeling van de WellColl Groep en resulteert in versterking en uitbreiding van deze afdeling. Het ontwerpen, produceren en aanbrengen van voertuigreclame zal worden geconcentreerd bij MH Roadstyling. Verder zullen beide bedrijven gaan samenwerken op het vlak van klanten acquisitie.

De carrosseriebouw activiteiten zullen worden ondergebracht in een nieuwe BV, namelijk WellColl Automotive Solutions met circa 10 medewerkers en zal in de toekomst verder uitgebouwd worden. De huidige leidinggevende van de afdeling Carrosseriebouw binnen MH Roadstyling, dhr. Jorg Welters zal zijn werkzaamheden voortzetten bij WellColl Automotive Solutions en gaat samen met het bestaande team vorm geven aan de verdere groei en ambities van de WellColl Groep.

Door de overgang zal het totale portfolio van WellColl Automotive Solutions voor de B2B markt gaan bestaan uit autoaanpassingen, metalen bedrijfswageninrichtingen, carrosseriebouw, houten betimmeringen en bedrijfswageninrichtingen, foodtrucks, koelwagens, dubbele cabines, voertuigvolgsystemen, luchtvering en fleetmanagement. Een en ander leidt tot het ontstaat van een uniek bedrijf gericht op het aanpassen van commerciële en (semi) overheids voertuigen.

WellColl Groep is in 1953 begonnen is met autoschade en ondertussen met 6 vestigingen toonaangevend is op het gebied van mobiliteit in het Limburgse werkveld. Voor de B2C markt is WellColl Groep actief in autoschade, ruitherstel, caravan & camperservice. WellColl Groep heeft circa 130 medewerkers.

MH Roadstyling is bijna 30 jaar geleden begonnen met het aanbrengen van voertuigreclame en in de loop der jaren groeide het assortiment aanzienlijk. Momenteel kan men bij MH Roadstyling terecht voor de realisatie van o.a. carwrapping, gevelreclames, reclameborden, vlaggen, zeildoeken, zuilen, lichtreclames, interieurfolies en de bedrukking van wanden, ramen, kleding, relatiegeschenken en nog veel meer. Daarnaast staat het bedrijf bekend om haar bewegwijzeringsystemen, zowel binnen als buiten. MH Roadstyling mag zich met ruim 60 medewerkers en haar indrukwekkende portfolio één van de leidende reclamebedrijven van Zuid-Nederland noemen.

De directies van beide bedrijven zijn ervan overtuigd dat de dienstverlening naar de klant door het aangaan van deze samenwerking nog verder verbeterd wordt. Dat is dan ook het uiteindelijke doel: het verder ontzorgen van de klant en het waarborgen van een kwalitatief hoogwaardig full service pakket.

Meer informatie over beide bedrijven vindt u op hun websites www.wellcoll.nl en https://mhroadstyling.nl

U kunt voor meer informatie ook terecht bij Dhr Vital Verheggen, Commercieel Directeur WellColl , of Dhr. Jos Mostard, Directeur MH Roadstyling.

5 Comments on “Persbericht: Twee gerenommeerde Limburgse bedrijven gaan hechte samenwerking aan.”