Receptionist(e)/administratief medewerk(st)er 40 uur

Fred ColléOverig, WellCollLaat een reactie achter

administratief medewerk

UPDATE 5-7-2017  Vacature is ingevuld.

Vacature

Voor het team van onze vestiging Heerlen zijn wij per direct op zoek naar een receptionist/administratiewerkster-40-uur.

Vanwege de diversiteit van onze activiteiten en opdrachtgevers omvat deze functie een interessant en gevarieerd takenpakket. Wij zullen daarom een periode uittrekken om je op te leiden.

Wie zijn wij?
WellColl Groep kent zijn oorsprong in de begin jaren ‘50 als Limburgs familiebedrijf in schadeherstel. De WellColl Groep is inmiddels uitgegroeid tot een complete en veelzijdige mobiliteitspartner met vestigingen in Heerlen, Kerkrade, Maastricht, Roermond, Sittard en Weert. We voeren een uitgebreid pakket aan diensten rondom mobiliteit.
Naast schadeherstel en caravan- en camperherstel, bieden we een groot scala aan diensten aan. Kijk maar eens op onze website www.wellcoll.nl !

Functie omschrijving
Als receptionist(e) ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en als zodanig de spil in het bedrijf. De vestiging Heerlen is een van onze grootste vestigingen en het kan er van tijd tot tijd behoorlijk druk zijn. Het is daarom belangrijk dat je stressbestendig bent. Je doet de intake, maakt een schadedossier aan en voert alle handelingen uit die daarbij horen tot aan het calculeren van de schade zelf. Dat gebeurt nu door de calculator, maar op termijn is het mogelijk dit ook te leren. Als de gerepareerde auto afgeleverd wordt, dienen er weer diverse handelingen verricht te worden welke tot je takenpakket behoren. Je levert gerepareerde auto’s af; je zet vervangend vervoer in; je meld schades bij de verzekeringsmaatschappijen; je rekent af en verricht kasbeheer; debiteurenbeheer; plannen van leenauto’s; uitgeven en innen van huurauto’s van ons verhuurbedrijf RentaRolla en de administratie daaromheen.
Wij zijn op zaterdagmorgen van 9.00 – 11.30 uur geopend en je zult, als je eenmaal ingewerkt bent, per toerbeurt (1x p.4 wkn) mee gaan draaien in de zaterdagmorgen dienst.

Opleiding/ervaring
minimaal MBO niveau 4 administratief of secretarieel
● affiniteit met de automobielsector is wenselijk
● rijbewijs B

Competenties
klantvriendelijk en representatief;
zelfstandig;
stressbestendig;
teamplayer;
initiatief;
accuraat;
flexibele instelling.

Wij bieden
Een uitdagende en veelzijdige functie waarin je je kunt ontwikkelen tot de spil van de organisatie.
Een contract voor 12 maanden.
Een prettige werkomgeving in een leuk team waar collegialiteit hoog in het vaandel staat.
Je maakt onderdeel uit van een stabiele organisatie. Door middel van efficiënte onderlinge samenwerking tussen de vestigingen en vakgebieden zijn we inmiddels uitgegroeid tot een dynamische organisatie met een 100-tal medewerkers.
Voldoe je aan deze omschrijving dan ben jij misschien de persoon die wij zoeken. Stuur dan je motivatie en cv uiterlijk 15-06-2017 per email naar: pim.vanwell@wellcoll.com

Voor aanvullende informatie kun je contact opnemen met onze vestigingsverantwoordelijke in Heerlen Patrizio Fiori 088 – 7580 812 of personeelsfunctionaris mw. Pim van Well 088 – 7580 891. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.