Persbericht: WellColl wordt dealer van Multi-Cab dubbele cabines

FredB2B, OverigLaat een reactie achter

Persbericht: WellColl wordt dealer van Multi-Cab dubbele cabines

20 maart 2017

WellColl Groep wordt dealer van Multi-Cab dubbele cabines.

WellColl Automotive wordt op 1 april 2017 dealer van Multi-Cab dubbele cabines en hun producten voor grijs kenteken ombouw. Dubbele cabines vinden hun toepassing in bestelbussen die achteraf aangepast worden om de capaciteit van het aantal passagiers in de bestelbussen te verhogen. De ombouw van een voertuig naar een grijs kenteken zorgt voor fiscale voordelen.

WellColl Groep

Voor WellColl Groep zijn dubbele cabines en grijs kenteken ombouw een voor de hand liggende aanvulling van de product/diensten pakket. Toekomstige klanten zitten reeds in bestaande doelgroepen.  WellColl ontwikkeld zich de laatste jaren tot een complete mobiliteits-dienstverlener voor zowel de zakelijke als de particuliere markt. WellColl zal de dubbele cabines op meerdere vestigingen gaan inbouwen afhankelijk van de wensen van de klant.

De afgelopen jaren is het dienstenpakket gegroeid met onder andere:
auto-aanpassingen, caravan- & camperservice, oldtimerrestauratie, RentaRolla Autoverhuur en autolease, bedrijfswageninrichting, wagenparkbeheer, autobelettering, autoruitherstel en voertuigvolgsystemen.

Multi-Cab
Multi-Cab is het nieuwe bedrijf achter de bekende merknaam ABK Kunststoffen. ABK Kunststoffen ontwikkeld en produceert al jarenlang in Nederland  dubbele cabines. Met de aanstelling van WellColl als dealer vergroot Multi-Cab haar reikwijdte in de markt.