Gezocht: Hoofd Financiële Administratie

FredOverig, WellCollLaat een reactie achter

Gezocht: Hoofd Financiële Administratie

Update 27-6-2020: De functie is ingevuld. Dank voor uw interesse.

De WellColl Groep kent zijn oorsprong in de begin jaren ‘50 als Limburgs familiebedrijf in schadeherstel. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot een complete en veelzijdige mobiliteitspartner met vestigingen in Heerlen, Kerkrade, Maastricht, Roermond, Sittard en Weert. We voeren een uitgebreid pakket aan diensten rondom mobiliteit. Naast schadeherstelwerkzaamheden aan auto’s, campers en caravans houdt WellColl zich bezig met bedrijfswageninrichtingen en verhuur en lease van auto’s binnen RentaRolla. Alle ondersteunende diensten zijn ondergebracht bij het WellColl Shared Service Center. De financiële afdeling verricht de administratie van een 15-tal BV’s. Het financiële team bestaat uit een hoofd administratie en twee administratieve krachten. De functie van Hoofd Financiële Administratie komt per 1 augustus 2020 vrij. 

Functie

Als Hoofd Financiële Administratie ben je verantwoordelijk voor en werk je mee aan de volledige financiële administratie. Je bewaakt de financiële positie en resultaten van het bedrijf en geeft sturing aan twee financieel administratief medewerkers. Periodiek en tussentijds rapporteer je gevraagd en ongevraagd aan de directie vanuit een informerende rol. Tot je taken behoort het inrichten en beheren van management informatiesystemen, administratieve systemen, werkwijzen en procedures. Ook houd je je bezig met de planning & control cyclus, periodieke financiële rapportages, investeringsanalyse, interne kostenverrekeningen, balansen, winst- en verliesrekeningen, begrotingen/budgettering en (voorbereiding van) de jaarrekeningen. Verder onderhoud je contacten met de accountant, banken- en verzekeringsmaatschappijen.

Het betreft een fulltime functie van 40 uur per week met als standplaats Sittard. Veelvuldig contact met alle BV’s is noodzakelijk, dit zal veelal telefonisch plaatsvinden.

Wat vragen wij?

  • een afgeronde HBO opleiding (bv accountancy of bedrijfseconomie/-administratie) 
  • minimaal twee jaar ervaring met het voeren van een volledige financiële administratie
  • in de breedte kunnen denken wat betreft algemeen bedrijfskundige onderwerpen, financiële, bedrijfseconomische en fiscale onderwerpen
  • kunnen werken met verschillende soorten softwaresystemen (goede kennis van Excel, Visionplanner en Exact online is een pré)
  • je kunt zelfstandig werken en in teamverband
  • je toont initiatief en bent resultaatgericht
  • je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en analytisch vermogen
  • gevraagd en ongevraagd advies geven, daarbij onafhankelijk kunnen denken
  • je bent integer en tactvol

Wat bieden wij?

  • Een informele en prettige werkomgeving in een leuk team waar collegialiteit hoog in het 

       vaandel staat.

  • Marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Je maakt onderdeel uit van een grotere organisatie. Door middel van efficiënte onderlinge samenwerking tussen de vestigingen en vakgebieden zijn we inmiddels uitgegroeid tot een dynamische organisatie met meer dan 120 collega’s. 

Voldoe je aan deze omschrijving dan ben jij misschien de persoon die wij zoeken. Stuur dan je motivatie en cv voor 22-juni 2020 per e-mail naar: karlijn.hendriks@wellcoll.com .

Wil je aanvullende informatie dan kun je contact opnemen met Algemeen Directeur Fred Collé: 088 – 7580 295 of Commercieel Directeur Vital Verheggen: 088 – 7580 882. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.